Lördag

Igår var en låång dag! For mot ikea vid 9 o var inte hemma igen förens 17, snacka om ja var less på att gå om kring där o tänka på vad man skulle köpa. inte fick ja med mig allt ja behöver heller.
När ja kom hem var det bara att packa upp o börja skruva möbler, som tur var kom Sarah o Tomas o hjälpte mig:) Så vid 24 hade vi fått ihop allt utan trådkorgarna som vi uteslöt att göra då pga grannarna, man måste hamra dem ganska så mkt. Efter det for sarah o tomas hem o ja fixa lite men gav snabbt upp när ja blev alldeles för trött o kroppen värkte, mitt knä tyckte inte alls om att vara igång en hel dag, när ja la mig i sängen så hade svällt upp ganska mkt:( Så ja linda de o la det i högläg o har sovit så o nu är svullnade bättre igen.

Nu ska ja sätta igång o fixa klart här, prio ett blir att få undan alla kläder som har legat i ikea kassar på hallgolvet!

Ikväll har vi Dm-match mot gammelgården if. Men ja kan ju inte vara med:( O vi drog på oss massor med skador under sundis:( dessvärre på en del av våra bästa spelare, men dit räknas inte jag:P


Nä nu måste ja sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0