7 april

God morgon..

Vakna vid halv 8 o var hur pigg som helst, men beslöt mig att ligga o dra mig ett tag. somna självklart om o hade ju stängt av klockan så tur var det att jobbet ringde o väkte mig annars hade ja nog sovit än. var tvungen att tacka nej till att jobba i kväll, hinner inte hem till 4 idag, ska ju till sjukgymnasten efter skolan idag:/ så nu får vi se vad dem säger, får ja börja träna ikväll?! mitt knä känns då bra än efter joggingen:) Så hoppfull är ja då, nog för det skulle säkert vara ganska bra om ja bara joggande ikväll o vänta tills efter "påsklovet" med att börja spela. Då måste ju knät hunnit läka helt! Ja får se vad han säger men ja vill då börja ikväll..

Gusten har lämnat lule, o anders Nilsson ska skriva på ett två års kontarkt. Hm, ja är inte så säker på att ja vill se modig som första målis i år igen, tycker faktist inte att han är nog stabil för det. Men bra för gusten själv att få komma till en klubb där han får mer ansvar o vara första. Skönt att lule inte tapp ar ännu en målvakts löft, dem brukar ju vara ganska så bra på de, hoppas bara att anders kan utveklas till en nog bra målis.

Nu har ja inte tid att sitta här nå mer, måste på apoteket innan ja ska med bussen.

Ha enbra dag!

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Vilken tur att du bloggade igår! Tanterna på jobbet frågar hur "stackrs flickan" har det med sitt knä och jag hade ju inte kunnat svara om du inte bloggat...

2009-04-07 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0