Vars tog denna dag vägen?!

Dagen har bara flygit förbi!!

Först jobb mellan 7-16,15. Plus att det tog ett extra tag att ta sig därifrånm för det var ju nån som hade gömt min ena sko!! Leta igenom hela rummet, i alla skåp men inte fan hitta ja den. När ja blev nog less så leta ja reda på den misstänktes nummer o ringde, o självfallet när hon väl svarar så såg ja skon min i min jackaficka!!! HUr fan kunder ja missa den?! kolla ju igenom jackan flera gånger innan. Jajja då hade en kvart till av min dag gått, för att leta en sko jävel,
Sen hick ja på ica för att hämta ut mittt paket innehållande shampo o inpackning. Där fick ja stå i kö i en kvart till!! Men mamma var iaf snäll o hämta mig:)
NÄr ja kommer hem märker ja att det var jävligt kallt o planerna med jogging ställdes in, o inte gick det att simma för mig idag heller, fel tid på månaden o om ja inte måste så badar ja inte!
Äta middag o iväg o fira moster som fyller år idag.
o nu är ja här o klockan är nästan åtta o ja sitter o tycker i mig en massa godis när ja igentligen borde vara ute i springa:/ jaja det blir dubbel träning på fredag.

Nä nu ska ja ta o köra ett styrkepass här hemma o sen i duschen o pröva mina nya produkter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0