Söndag

Det har varit en riktigt kass dag idag!! Har varit Förbannad hela dagen helt utan andledning. Har velat slå ihjäl alla i min närhet! Så ja har tillbringat dagen instängd framför tvn!
Men nu börjar ja känna mig lite gladare igen.. Imorgon blir det att jobba 12-20,30 sen duscha o ta sig iväg till Jämtön på nå vänster. Hade ju tänkt att mamma skulle skjutsa mig men hon börjar ju jobba 21 så det gick ju inte så bra det.. Sarah fyller 20 imorgon.. Sen får man se om det blir att fortsätta festa eller om man ser hockeyn istället.. Inge beslut ikväll, bestämma mig får ja göra efter hur lusten känns kl 01,00 imorgon natt!

Nu ska ja se om ja har nån sevärd film på datorn, för inte fanns det nå att se på tv. Grymt tråkigt att fre-, lör- och söndagar inte har bättre program/filmer.

Gonatt o sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0