She rules until the end of time, she gives and she takes

Steg upp tidigt idag med, följde me mamma som skulle skjutsa mormor på syncentralen. O medans mormor var där for ja o regietrerade mig på komvux! Börjar plugga matte C o NkB nästa vecka:/ Känner inte alls för det, men ja tänker inte gå om kring arbetslös o inte ha nå att göra, då är det bättre att passa på att plugga medans. Springvika få ja ju fortfarnade göra, men med alla nya bestämelerser dem har så lär det bli mkt mindre tillfällen dem tar ut en timvikarie.

Sen for vi o hämta upp mormor igen o for in till stan. Det är lite små jobbigt att gå på stan med mormor måste ja säga. Slösa iväg drygt 300kr på Kicks. Hårborste, torrshampo (tänkte pröva hur bra det funkar, hade ju varit praktist om det funkar bra), fotpeeling o en clinique nessäsar med lite allt möjligt bla en ögonkräm som ja tycker är grymt bra men varit för snål för att köpa. Som tur var hade ja ju fått mina presentkort från gratismakeup på 150kr. Köpte även en kjol.
Sen for vi på elgiganten för mormor skulle köpa en micro, men hon hitta ingen men jag o mamma impulsköpte en massagedyna för 2000! Tog på mig att betala halva o de har ja igentligen inte alls råd med! Men fy faan va skön den är! Tror nästan den är värd pengarna. känns som en riktig massage förutom att den kommer ju inte åt överallt på ryggen.
o när ja kom hem beställde ja hem böckerna ja behöver till skolan, det här blir en dyr månad:( Så nästa månad får det då inte bli nå utgifter alls! För nu känner ja mig ordentligt fattig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0