Onsdag 21/1

Månaden går verkligen fort. Redan 21 vilket påminer mig om att ja har nån räkning som ska vara betald vilken dag som helst. Men det får ja ta o göra när ja kommer från skolan, Idag 8,30 matte c intro. Sen ska ja nog gå o köpa ett par leggings som ja inte igentligen har råd med, men fy faan va fräna dem var, skinnimitation=) Så nu måste ja "låna" pengar från min sparkonto:(

Igår fysträning i arcus o oj va jobbigt det var! Först löpning i 30 min, o ja kan säga att dem sista 6 varaven var ja död, men som tur har man med erika som skricker lite på en;P o då jävlar kan ja ju inte ge upp. Sen ett styrckepass så 30 min o ja kom fram till att ja behöver träna armstyrcka!! Så nu är fundering på att börja träna på gymmet igen. Så kroppen känns idag o ja kan ju bara tänka mig hur den känns om några timmar när träningsvärken hinner sätta i ordntligt. Jaja det är grymt skönt att träna så att man är helt slut!

o när ja kommer hem måste ja städa mitt rum! Har halv garderoben nedanför min säng!  

Kommentarer
Postat av: Erika

haha, härligt kommer fortsätta gnälla på dig bara så du vet =)

2009-01-21 @ 15:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0