Lördag

Går dags kvällen blev ju inte riktigt som planerat.

Ja gick ner till Linnea vid 19 o drack en öl innan vi fick springa till bussen efter Linneas lilla mistag. På Waldorf käka ja Pekingsoppa till förrätt, helt okej var den. Till huvudrätt blev det pepparstek o potatisgratäng:) riktigt gott. Någon efterrätt fanns det inte plats för. Betala bara 56kr för måltiden så biligt blev det o det var bara för cidern ja betalade. Efter waldorf gick vi på gamla Olearys o där var det happy hour så man kom biligt undan där med. Vid 24 skulle vi gå på Olivers men då var det ju nån sur vakt som inte lät oss komma in fast dem bara hade ca 80 besökare. Jaja det var dem som förlora pengar o vi missa säkert inget. Så vi gick på Heros o vänta på skjutsen hem. Om max på hemväg var ju ett måste, fast vi hade ätit två rätters ett par timmar innan. Glutenfria bröden är inte alls nå bra:(
När ja kom hem vid 2,30 tryckte ja i mig en massa chips, förstår inte vars ja fick plats med allt. låg o såg film sen sov ja ända till 13 idag. Sen dess har ja inte gjort nå, men det är väldigt skönt att man inte känner av ett skit att man drack igår, inte för jja hann dricka mig full men iaf.
Va ska man hitta på ikväll då? Lina o dom skulle mest troligt på bio, hade varit trevligt det men ja ids tränga mig på så att dem måste ta två bilar. Nog för lina bjöd med mig men iaf. Håller på att ladda ner "Låt den rätte komma in" så man kanske bara lägger sig o ser den. Om den blir färdig nångång..

Imorgon träning=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0