Ledig dag

Idag har jag ingenting som ja måste göra, ingen skola, jobb, hockey eller träning! Nog för hockey o träning är roligt! men det är skönt att ja inte behöver göra nå. Nog för ja måste ta och sätta mig med matteboken o baka till mormors födelsdag o mammas styrelsemöte. 

I lördags drömde ja en grymt otäck dröm. Drömde att mitt vänster knä var så dåligt att det krävdes operation o att ja skulle vara borta hela säsongen o det fanns en stor chans att ja aldirg skulle kunna träna igen! ojoj va ja var förstörd i drömmen, vaknade av ja grät mitt i natten! hehe o verklig var den, ja var tvungen att fundera en stund innan ja kom på att det inte kunde vara sant, att ja inte hade ett så stort fel i mitt knä:)

Nä nu ska ja gå och dricka lite mer kaffe o sen sätta igång med bakningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0