If a bird can sing with a broken wing, you'll learn to bend when the wind blows

Blev en riktigt kort dag på skolan idag. Var nog där i 30 min, gjorde en labb, eller en del av den( det man behövde en kemisal för) Sen fråga ja läran om ja inte fick göra resten hemma för ja hade så mkt ja skulle göra idag. o de fick ja:) Skönt med att lärana förstår att man har andra saker i sitt liv än skolan, det var det få lärare på gymnasiet som hade.
Så ja gick på eriksson o klippte mig. fräscha bara upp gamla frisyren så nån större skillnad ser man inte. Sen tog ja 12 bussen hem o har lagat mig lunch o sen satt mig här.
Det blir nog att ta 16,20 bussen tillbaka till stan o sen gå o äta på gamla skolan med en del från gamla klassen. Tror det kan bli riktigt trevligt, har knappt sett nån av dem sen studenten. Men tydligen skulle tidningen dit oxå ikväll, så vem vet, kanske ja är med i tidningen imorrn=P  


Färjestad - Lule ikväll, som ja missar!! Men har inte vidrae höga förhoppningar på att vi ska ta poäng ikväll så.




Förstår inte vad det är med den här låten som ja älskar, men fy faan va härlig den är! Tror många av mina kompisar ville ha ihjäl mig för ett par år sen när ja alltid skulle höra den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0