En snabbis

tänkte bara skriva en rad eller två innan ja packar väsken o knallar ner till Erika
Stan en sväng innan skolan, köpte mig ett par jeansleggings, tror ja är inne i leggingsperiod nu=P Sen var det Nk i ca 2 timmar:( Skit tråkigt! Sen en snabb sväng till på stan innan 15,10 bussen gick, köpte mig två par linnen. Förhoppningsviss går dem att ha till mina "skinleggings" så att ja kan ha dem på fredag. Då blir det utgång i stan:)
Sen kom ja hem o då har ja lagat mig middag, kyckling- och bacongryta med pasta. Så nu är ja jätte mätt, hoppas det hinner sjunka undan innan fyspasset, inge roligt att springa intervaller med en massa mat i magen.
 
Lule hemma mot frölunda ikväll, johnsson fortfarrande sjuk:( Men ejdpalm har ju börjat spela godkänt o styrman är ju en riktigt talang. men ingen tacklar som pierre! 4-2 till lule låter bra!

Heej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0