Söndag

Tog mig en sov morgon idag. Vaknade 11,30 o det var ett bra tag sen ja sov så länge sist.

Igår blev det att gå ner till maja o såg hockeyn. Vinst med 4-0, vikitig vinst var det o modig gjorde då flera riktigt bra räddningar. O styrman imponerar på mig, 17 år o spelar rutinerat o kyligt o vågar o lyckas ta svår passningar genom mittzon. Nu måste lule se till att behålla honom, han är ett rikitgt framtidslöfte!
Efter hockeyn gick ja till Lina o drack nån öl o spela kort med henne, stefan, sandra o rickard. Ja o lina drog till martin en sväng oxå sen var det hem o sova vid 2 tiden. Lugn, trevlig o ganska onödig kväll=P
 
Nu ska ja ta o leta mig nå att äta för min mage skricker efter mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0