Money money

Fick visst lönen idag! Brukar ju få den den 27, men inte gör det mig nå!

Igår morse tog ja blodprov, sen gick ja o Lina en långpromenad, riktigt skönt i det fina vädret:) Sen blev det frukost/lunch hos mig. Lina knalla hem vid 11-12 tiden o efter det höll ja på o packa lite smått, kolla möbler på ikea mm. Kan inte fatta att på en vecka kanske ja sitter i min egen lägenhet! Fick en del av mina kläder som jag har beställ från H&m, sommarkläder!:)   

Nu ska ja snart gå till bussen o fara till skolan:( hade mkt hellre stannat hemma o slöat. Det verkar inte bli någon träning för mig ikväll, är inte i form för det ännu. Har hostat väldigt mkt i natt!:( Få se hur det blir imorrn då, vill absolut inte missa plantiderna.

Lule - saik ikväll! Det enda posetiva med att ja inte kan tröna är att ja kan se matchen istället. Men maja jobbar o det är tråkigt att se den själv:/ Omark är mest troligt med ikväll igen:) Johnsson trodde på comeback till lördagens match=D Fan vi kan nog ha chans på guldet i år!! Vem trodde det för 35 omgångar sen?! Inte då jag, ja trodde det skulle sluta i ingemansland, nästan så att ja var oroliga att dem skulle behöva kvala! hehe fan va det är skönt att ha fel ibland=)

Nä nu måste ja skynda mig o göra mig klar! Ha en bra dag 

Kommentarer
Postat av: lina

Ja var hos dig till typ just före 1, bara så du vet ;)

2009-02-26 @ 09:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0