God morgon




Mycket folk på träningen igår, betydligt roligare att vara 14 istället för 7! Efter träningen hade vi ett snabbt spelar möte och måste säga att det är en grym skillnad mellan Vitå och Sunderbyn i den biten. Men lite stressad blev ja när ja fick klart för mig att vi bara har 2 plantider kvar innan första matchen! Ja är inte redo på långa vägar att spela match, o inte när matcherna nu på försäsongen är såpass viktiga som dem är för mig, dem handlar ju om en plats i start 11an. Jag måste ju bevisa att det är ja som ska ha den platsen men det är tufft, vi har inte ett dåligt mittfält kan ja lova er! Men ja har ju fått ettförsrpng som ja förhoppningsviss kan utnyttja:P
När vi kom till tillbaka till råne gick ja o Erika o bada bastu o dracken en öl=) Bastu o öl efter en träning/match är bland det härligaste som finns.

Va ska man göra idag då? hm, sätta mig en stund med matten måste ja då göra. O se hockeyn. Annars finns det inga planer o ja är öppen för förslag, har som lust att göra nå kul! Men alla i förhållande ska väl ligga o toffla en dag som denna=p 

Nu ska ja gå o slänga på lite mer ved i kaminen o ta mig en kopp kaffe till o sen sätta igång med matten.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0