Vinst

Vi vann mot sunderbyn i Lördags!! det var det nog inte många som trodde att vi skulle göra. Men allt handlar om vilja när det gäller vårat lag, för vi var skittaggade.
Jag trodde seriöst först att ja hade blivit bänkad, när ja inte skulle spela på min vänsterkant. men ja skulle spela forward, passa mig perfekt när ja är förkyld, och grymr roligt var det, fast ja aldrig fick igång nått spel, men roligt att kötta på när man fick djupledsbollar. Fick flera ordentliga smällar vilket mängden blåmärken bevisar. Hela matchen var en grym kämpar insatts av laget. En del imponerade väldigt mycket. Att vi vann gjorde så att kriuna kommer att spela i 4 nästa år och sunderbyn kommer att spela kvar i 5an. Oj va dom var sura efter matchen, vilket ja verkligen kan förstå, dom hade ju stor chans att bli serisegrare dom skulle bara vinna över oss, vilket borde vara ganska lätt för SSK som är ett bättre lag än oss. Men i lördags var vi bättre och det var en rättvis seger. Nu är säsongen över och vi slutade på en 5 plats, 6 poäng efter segran, vilket ja tycker vi kan vara nöjd med. första säsongen som damlag, första säsongen tillsammans för många av oss. och första säsong på ett par år för mig. Nu återstår det bara att se hur det bli nästa år, skulle vara grymt tråkigt om det inte skulle bli nått lag.
Efter matchen var det dax för bastu och en öl. Var väldigt skönt tills ja det var dax att duscha, då varmvattenet var slut för mig och erika. Måste bara säga att det är farligt att dricka i en bastu direkt efter ha spelat 90 min. alkohol går direkt upp i huvudet. Sen for vi på bk och åt hela laget, tror va var alla utom 3 st, vilket var riktigt kul.
Sen blev det stan för mig, erika och lisa. Men lisas lämna oss och gick på kåren. Jag och erika gjorde ett försök på cleo, men ja är ju för liten:( Men vi sprang på herrar fest utanför,  som också hade lag, och vi gick på olivers istället, där var det inga problem att ta sig in:) Kul kväll var det!

Imorgon börjar man jobba:/


Kommentarer
Postat av: Erika

fasen vad kul vi hade i lördags =)

2008-09-15 @ 10:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0