one in a million

God kväll!
Var till stan en sväng en sväng, tänkte köpa mig nå nytt att ha på mig, men inte inte ja nå! undra va det har hänt med mig, förut så kunde ja inte gå på stan utan att komma hem med hur mkt som helst fast ja inte skulle ha nå, och nu hittar ja inget fast ja söker. jaja det blir billigare så, och ja kan inte direkt påstå att ja inte har nå kläder, två smockfulla garderober men ändå inget att ha på mig! Nån som känner igen sig kanske! hehe det gör nog dom flesta. Köpte mig en ny mascara, hårinpackning och ett täckstift ändå gick det på 300kr:(
Efter ja kom från stan har ja suttit framför datorn och lagat mat, tog mig en iskall öl till maten=) usch va det är gott  med öl! Ikväll blir det väl bara att kolla tv o känna lugnet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0