Nu är den lagad=D

jo nu var datorn hel igen=D eller igår lagade grannen den=) Men dessvärre så var han tvungen att radera allt! Så nu sitter man här med 8000 mindre låtar och 70 filmer mindre:( men man får se det posetiva med det, nu lär inte mamma tjata på nått tag på att jag måste rensa. 

Har nyss varit på träningen=D var skönt att få träna igen, fast ja tog det VÄLDIGT lugnt! Men det kändes bra med förkylningen, så jag ska nog vara fit for fight tills på lördag. Men ja är orolig att imorgon när man vaknar så är man jätte sjuk igen:( men det hoppas ja verkligen inte att ja är.

Nä nu ska ja springa och göra mig en macka innan idol börjar

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaa

ohh tack men den hålls på att renoveras så jag ska byra lite saker å så =)

2008-09-11 @ 20:07:07
URL: http://misssle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0