Just Dance

Blev en två dagars i helgen, men det blev en lugn kväll igår, vilket är jävligt skönt idag, mår helt bra, känner inte ens av att ja har druckit.

Samtala med en person igår natt och det är en jävlig sitts den sitter, lider med dig och den andra peronen i fråga oxå och det kan bli mer än brustet hjärta innan det här är över. Men jag hoppas att vi slipper det men dessväre är det ett faktum att för eller senare kommer det bli så.

Nu ledig ett par dagar:) och på onsdag ska jag och fixa min tånagel, den ser riktig illa ut och den börjar öma ganska mkt nu, så hoppas att fotvården kan fixa den så jag slipper fara till en läkare med den.

Nu ska jag gå och hämta mig mer kaffe. Nån som är sugen på en prommis ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0