Höstdepression!

Jag börjar seriöst fundera på om ja lider av det just nu, hela veckan har varit förjävlig. Allt känns bara så jävligt dåligt och meningslöst. Har absolut ingen energi till nånting, skulle helst bara vilja ligga i sängen hela dagarna. Mörkret är bara så dyster, normalt brukar ja tycka det är ganska mysigt men i år så finner ja inget mysigt med den. visst jag brukar ha nån enstacka dag då och då när jag känner så här, men inte flera dagar i sträck. Och hur sk man kunna göra nå så att det blir bättre när ja inte vet va det är som gör att ja mår dåligt. det kan väl inte bara vara mörkret fel?! Och nu är fotboll över också, den kunde alltid pigga upp mig. Jobbar delad tur imorgon, ganska bra betyder många timmar på jobbet och lite tid att fundera. på söndag 6.45-16.00.

Nä man får helt enkel rycka upp sig på nå sätt. måste nog ta mig ut och jogga nån dag, för jag har tröst ätit den senaste tiden, och jag tycker redan att ja har satt på mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0