Fusk lönar sig inte

Ja det händer då saker med våran serie nu. Luleå DFC har åkt dit för fusk och Kalix drar sig ut med endast ett par matcher kvar. Vilket gör att vi får 6 poäng utan att göra nå, hemma matchen mot LDFC har NFF ändrat resultatet till vinst för oss med 3-0. Men nästan alla lag i serien har fått tre nya poäng av samma andledning. Ldfc har använt sig av icke kvalificerade spelare, riktig dålig stil! Och det värsta är att dom har ju ett duktigt flickor 18 lag, så om dom inte får ihop spelare till en match så kan dom ju låna av f18 och inte bryta mot reglerna och ta in deras bästa spelare från laget i södra. Känns bra att NFF har koll på alla, även div 5 damfotboll. Allt det här gör att Sunderbyn kommer att vinna serien och gå upp i 4 till nästa år, Grattis till dem! Men vi ska se till att serientoppen blir jämn och vinna mot dem nästa vecka! Tror att vi kan ha en bra chans ändå, många i vårat lag känner sig någ extra taggade den matchen. Ja hoppas bara att ja hinner bli frisk!! Förra matchen mot ssk så spela vi hyfsta, dom vann med 4-1. Men det var marknadssöndagen vi spelade den matchen och ja kan tänka mig att en hel del i vårta lag var lite slöa i kroppen den dagen;P En del av oss körde ganska hårt den helgen. Och på borta plan är vi aldrig vidare starka, är ett helt annat lag på hemma plan med rätt uppvärmning och pepp. Vi verkar inte kunna vinna om vi inte får höra våran skiva  ordentligt=P Vitå Bk come on! hehe
Det är synd att Kalix inte orkar kämpa ihop ett lag till deras sista 4 matcher, måste ju kännas surt att ge upp en hela säsong så här i slutet. Visst dom har inte varit i division 5 kvalitet men ändå. Dom hade ju nu möjlighet att komma på bättre placering än ldfc. 

Min förkylning blev värre av att jobba, har fått tillbaka snuvan nu:( Jag måste verkligen kunna spela matchen nästa söndag, inte vill ja att säsongen ska redan ha slutat för mig, iaf inte på grund av en förkylning, det hade varit en sak om ja hade skadat mig på en match då hade iaf fotboll satt stopp för de. 
Blev erbjuden att jobba hela dagen idag men ja kände att ja inte orkar det, plus att ja måste kanske gå på en sak, Vad kan ja inte skriva här fören efter det har hänt för det ska vara en överaskning=)  

Nu ska jag gå och koka kaffe och sen blir det att göra bort att diska! Det är fan det värsta med att vara ensam hemma att man måste diska, för jag hatar det verkligen, Fast den senaste tiden har jag börjat inse att det är ju faktist inte så jobbogt och att det går ganska så fort att diska bort dem grejer ja skitar ner när jag är ensam.


Grattis till seriesegern SSK!

Kommentarer
Postat av: Millan

Du kan säga vad du vill om att vu fuskade, men det var inte funsk >.< vi tog spelare som hade börjar på bänken ifrån södra och det var till åtet >.< NFF är riktigt knäppa som låter oss göra det och sedan säger att vi har fuskat. Men du får så klart säga vad du vill om denna sak, men jag säger bara att det inte e kul som spelare att råka ut för detta pga att de säger att vi får ta spelare som började på bänken och använda dom i norra >.<

vilka klant skallar det finns på förbundet ibland

Och spelare i vårat F18 gäng var också spelare från norra och södra ^^ Men vi hade inte nog med spelare så vi lade ner F18 och vi hade endel skador som gjode att vi tog spelare från bänken från norra.

Jag spelar i föreningen och är mycket upprörd hur denna sak har blivit behandlad, och då menar jag mycket dåligt >.<

Men så klart får du ha din uppfattnig om saken, men ´jag tyckte att du ska få veta sanningen i alla fall, för vi var väldigt deppiga i hela laget över detta. Endan gången vi kanske använde en spelare som hade börjat i norra var tex målvakten pga att jag var skadad och hade väldiga andings besvär hela förra året



Men lycka till i serien i år om du ännu spelare ^^

// Milla från LDFF

2009-06-20 @ 00:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0