Ny klippt

Idag har jag och Sarah varit o klippt oss i kalix. Skönt att få bort det slitna topparna. Sen blev det sallad på lyktan och en snabbsväng ner i solariumet. Så nu är man lite höstfräch;P For om Bella i töre på väg hem och vissa upp våra frillor. Nu sitter man här en snabbsväng innan jag ska knalla ner till Majsan och se hockeyn.

Det gick bra med min "långledighet"! ska jobba imorgon 12,30-21,15. Blir nog en ganska bra lön. jaja på veckodagarna går det ju an, men i helgen tänker jag vara ledig! Men om dom ringer så lär det sluta med att jag jobbar, är som lite dålig på att säga nej, enda gångerna ja har sagt nej med "gott samvete" är när jag har haft matcher och på studenten var det heller inge problem att säga nej.

Nä nu ska jag fylla på kaffekoppen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0