hungrig..

är jag! men ids inte hitta nå att äta..

imogorn blir att göra en gastroskopi( vet inte riktigt om det heter så) Men dom ska trycka ner en slang genom munnen på mig och kolla om jag är glutenallergisk. Är faktist ganska så nervös för det. Alla som har gjort en sån undersökning säger att det är det värsta dem har varit med om! Men mormor sa att om man kör med bedövning så känns det inte nå. Så gissa om ja kommer ha bedövning?! Brukar annars vara lite för lat för att behöva vänta på att bedövningar börjar verka men i det här fallet så är ja inte det! Det var som när ja skulle göra en hudbioskopi(heter det så?), dom skulle bara ta en 2*2mm mkt hud från mig, och lärkarn tyckte ja skulle ta bedövning som ja var tvungen at vänta 40min på att den skulle börja verka, men ja vägrade o gjorde den utan bedövning och det gjorde då inte ondare än ett blodprov! 

Nä nu ska jag gå och hänga tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0