Halloween

Idag ja jobbar ja igen efter två dagars ledighet! 14,00-20,30.

I tisdags var ja till stan och hade bara tänkt köpa mig ett par spetsstrumpbyxor. Men jag kom hem med tre par skor, en tröja, nagellack, spetsleggings och hårinpackning! Så det gick lite mer pengar än va ja hade tänkt. Men på stadium hade dem "köp 3 par skor, betala för 2" och jag behövde ju ett par joggingskor, innefotbollskor och ett par vanliga som jag rymer stickisockar i. Så det var ju ett rikitgt bra erbjudande, så jag tjänade 500 kr. Efter ja hade varit i stan så for ja hem o åt sen gick ja ner till Lina och satt där hela kvällen

Igår så knalla ja på hör hemma hela dagen och inte fick nått vettigt utträttat. Vid 18 gick ja ner till maja och såg hockeyn. det var inte alls en rolig match, nu har vi 4 spelare skadade. Miettinen blir nog borta en månad. Dem andra är förhoppningsviss till baka tills på lördag. Men va dem krigade i sista perioden, spelade med 7 forwards.

Imorgon jobbar jag 7,00-16,15. Sen blir det hem o göra sig i ordningen, sen dricka ett par öl men lugnt ska det bli:( Jobbar ju söndag 11,00-20,30, skulle ha jobbat 7,00-16,15 men M var snäll och bytte pass med mig:) Nu kan ja ju iaf vara ute hur länge ja vill, behöver bara hålla igen på alkoholintaget:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0