God Dag

Jag är trött! Både fysiskt och pysiskt!!

Nu har ja iaf bestämt mig om en grej, känns skönt iaf att vet va jag vill!

Blev glatt överaskad av att se dig idag:)! Tog nog lite fel när jag läste din blogg, känns som att det går åt rätt håll nu iaf! Vilket glädjer mig för jag vill verkligen att allt kan vara som innan, men det får ta den tid det tar.

Nu vill ja bara veta att ja har fel när det gäller min aningar!

hehe, undra om det någon som fattar va ja menar med allt, Finns säkert en del som fattar en eller två av sakerna men tror då det ät ingen som fattar alla tre!

Efter jobbet gick ja och drack en kaffe kopp hos lina o surra lite. Sen har ja lagat lunch/middag åt mig o resten av famlijen får ta det till middag. o nu sitter jag här o känner mig tjock:P måste börja röra mig nu, funderar på om man skulle gå och träna med p18 imorgon kväll! Sakna fotbollen som faan nu!!
 
Lule - dif ikväll, tror på 5-2 seger! men mkt utvissningar.

http://www.youtube.com/watch?v=kNxdKEnI1F0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0