.....

Nu ska jag äta korvstroganoff!

Lule fick ju iaf en poäng i går:/ Bättre än noll men av det ja har läst och hört så var lule det bättre laget o då borde det vara 3 poäng till Lule. Så jag känner mig besviken på ett poäng fast jag var inställd på att det skulle bli noll!
Men imorrn SKA det bli tre poäng, annars är det nog kört för dem, kvalserien nästa:(

Jobbar 16.15-21.15 ikväll, Nu börjar ja ju fundera på om att det finns kanske en möjlighet att ja får förlängt. Jag hade tagit förgivet att L lr A skulle ha den raden, men tydligen trodde dem att det var ja som skulle ha den för dem hade andra=) Hoppas att så är fallet. För chefen är ju inte snabb på att fixa sånt. Fast nu ska ja inte skaffa mig nå förväntningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0