Träning ikväll..

känner mig riktigt taggad:) ska bli grymt kul att å spela lite igen, är ju nu över en månads sen ja träna sist. Nu får ja chansen att pröva ny skorna oxå. Hoppas bara att det inte går som med min första köpta nya skor isommras. Hade skavsår stora som.. ja ja vet inte vad men dem var över hela hälarna, upp mot hälsenorna o vid fotknöllarna fick ja ganska ordentliga oxå.. Men fula är skorna, men det var dem enda dem hade i min storlek när ja köpte dom.
Synd bara att ja är så förbannat trött! skulle kunna somna där ja sitter:/ Så ja sitter o laddar med kaffe..

Ojoj, vilken blandad känsla ja fick i dag på jobbet, ville gråta samtidigt ja skratta.  Hjärtat gjorde ont samtidigt som hjärnan log/skratta. Vad det var tänker ja inte gå in på! Så ni får vara nyfikna=P
Måste säga att chefen är ju som hon är.. När ja fick raden som ja går på nu så tog hon bort nätterna på den, för hon tyckte inte att ja skulle gå natt. Sen imorse ser ja ju in shemapärmen för natten att ja står som vikarie på dem nätterna. Så ja fråga henne om ja skulle jobba dem, o jo de ska ja tydligen göra. Vilket ja tycker är bra. kul att pröva gå natt oxå, + att det finns då mer tillfällen att få jobba extra. Så luciahelgen jobbar jag natt!

Nu ska ja gå o packa väskan o göra mig klar för att traska ner mot sporthallen, undra va man ska hitta på efter träningen, om man nu orkar göra nå´.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0