Ledig ett par timmar

Jobbar delad tur idag:( när ja kom hem vid 11,30 så lagade jag mig lunch sen har jag legat framför hockeyn o halv sovit. Nu har ja just kommit ut från duschen och ska till mormor och äta på en timme, sen är det bara tillbak till jobbet som gäller.

Igår kväll hade vi då lagmöte, inte tycker ja vi kom fram till något vidare vettigt, förutom att vi MÅSTE värava målvakt, spelare och en till tränare till nästa säsong. Hoppas dem nu tar tag i det hela och fixar så att vi har ett lag till nästa år! Efter det var jag bara hemma och såg idol. Hade betydligt hellre varit och tränat med p18 än på mötet och nu var ja in o läste på sidan att sporthallen är stängd de två näst kommande fredagarna!! vilket gör mig riktigt less, för jag vill spela fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0