080329

Ja ni, vi hade då våran första 11manna match igår, mot S-byn. Blev en förlust med 3-1, och vi fick en billig straff imot oss. så det borde bara ha blivit 2-1:P Och jag kände redan när ja gick ner till byn att min förkylning var tillbaka ganska ordentligt, uppvärmingen sen kändes som ett konditinspass nästan. Och spela gick ju inte alls, direkt jag sprang mer än 5 meter så hade jag inge luft och bröstet gjorde ont, så jag körde bara ett par korta byten. Det är ju så jävla typiskt nu när vi börjar spela matcher är hela halv laget sjukt/skadade. Och imorse när jag vaknade hade jag feber, men jag ska fan försöka spela iaf, eller ska ta tempen innan jag går oxå och om jag har kvar febern så kanske jag står över, det är ju inte så bra att spela med feber.
Men idag ska vi då vinna=) och nu har jag verkligen inte tid att sitta här, har inte packat väskan eller nå än och vi cka fara 12,15 från bussta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0