080328

Väder utanför ditt fönster: soligt:)
Lyssnar på just nu: Hotter then hell - kiss
Igår gick du och la dig: det var nog vid 23 
Idag vaknade du: kl 10,15 av mig själv, skönt!
Vad har du på dig: Ifkbrallorna , en gråhuvtröja, fotbollsocks och trosor
Senaste som ringde dig: Pappa
Som du ringde: Sarah
Senaste som skickade dig sms: Halebop,
Senaste som du skickade till: sarah
Senaste vän du addade på Facebook: Har ingen och har aldrig haft
Som addade dig:  se ovan.
Senaste person som mailade dig: det var säkert nå reklam skit,
Sista hemsida du besökte/läste: vårat lags sida www.laget.se/jaik_vbkdam
Ska göra/har gjort idag: Idag har jag inte gjort så mkt, druckit kaffe i vaker vädret, lagat mat, suttit framför datorn, packat väskan/ sen ska jag spela match
Bra eller dålig dag idag: Varken eller hittils, men jag hoppas på en bra när vi vinner ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0