080327

God dagens!
Blev väckt av att jobbet ringde 8.30 och vill ha mig att jobba på en gång! Så det var bara att massa sig upp från sägen och klä på sig och traska iväg. Har jobbat till 15.30, och sen ätit åså och nu är klockan redan halv 18, denna dag har gått nå grymt fort! I dag har jag sett min andra döda människa i mitt liv=( Tidigare har jag sett morfar och nu en tant på jobbet, fast hon dog tidigare imorse så det var därför dom ville ha ut mig för det hade blivit så mkt med det att göra. Var lite små läskigt måste jag säga, när dom andra skulle gå in till henne ville jag då inte följa med, var så osäker på hur jag skulle reagera, så när dom andra var på rast och jag var själv på avdelningen så gick jag in. Och jag måste säga att jag reagerade inte speciellt stark, visst man får en konstig känsla i bröstet men inget värre, Hon såg så fridfull där hon låg med en buket blommor i famnen.

I går hade vi då träning, en av mina sämsta träningar på länge, inget funkade inte ens kroppen, knäet värkte, blev stämplad så tårna värkte, tung andad av förkylningen, lårmuskeln bråkade och en fotled. Vissar dagar vill inte min kropp alls funka, men idag har jag inte känt av nå, förutom att tån är lite öm men inget man tänker på:) Imorrn börjar Sundis Cup och då jävlar ska vi tysta allt snack om "byalag". Men jag måste säga att våra tröjer pratar mkt för den saken, har i princip bara skogsreklam på dom. Smartare skogstransport, hehe! Börjar i morgon kväll med sunderbyn sk kl 21,15. Så ni får hålla tummarna för oss! Och i kväll måste jag hålla mig vaken länge så jag kan sova länge imorgon bitti. Det är inte ofta man måste planera in att sova länge, annars brukar det enda man får tänka på är att somn i tid så att man orkar upp.

Nä nu ska jag nog hoppa i duschen, känner mig inge fräsch:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0