080325

God morgon!

vad ska man hitta på idag då? funderar på att gå ner till byn och sola på nått tag. Sen idag har jag sjukgymnastik, det kändes jobbigt med den. Men nu när jag går en gång i månaden dit, så blir jag mer motiverad att göra knäövningarna, hon blev så gnällig sist jag sa att jag slarva med dom, och jag vill ju inte ljuga så då gör ja dom ist!
Hade då springträning med fotbollen igår, gick faktist ganska så bra för mig, först en timme i olika tempon, lite intervall blandat med lugnare, sen så jogga öven hem med ewe och erika. När jag kom hem så passa jag på att köra ett styrkepass, så jag måste säga att det känns i min muskler idag.
Nu ska jag gå och starta en tvättmaskin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0