080320

God Morgon - Gott med kaffe

Igår hade vi då träning, grymt kul att träna igen, men dum som jag är, så blev det att köra 100% igår, nog för det var som mina vanliga 70% kanske, magsjukan & förkylning hade tagit ordentligt på mina krafter. Och idag mår jag sämre igen:( och vi fick våra nya matchställ, dom var ju jätte bra i storlekarna, jag tog en 38:a både på shortsen och tröja och normalt ligger jag på 36. men dom här 38 var mindre än 36:or, så jag visar i princip magen om jag skulle t ex ta ett inkast. men det var ju inte värst för mig, för många var dom ännu snävare och kortar. Nu när dom är tryckta går det inte heller att skicka tillbaka dom. Och tanken på att man ska kunna ryma ett underställ under dom! oj oj säger jag bara.
Ikväll så funderar jag på att följa med ut i kalix, kul med att gå ut där man aldrig har varit, Men jag är inte säker än, känns till lika väldigt jobbigt. Men jag får väl se sen idag när man kommer hem och de. har ju inte sovit nå bra alls inatt, kom hem vid 23 och jag måste alltid vara hemma och "varva ner" 2 timmar innan jag kan sova, så jag somna inte fören vis 1- halv 2.

nä nu har jag inte tid med det här, måste föra över pengar och göra mig färdig.  ha nu är det bara några timmar och så har vi Påsklov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0