080319

oj va tiden går fort, jag hinner inte med längre! men skönt med påsklov snart så att tiden får stanna upp lite. Undra va man ska hitta på då, har väl ett par läxor som skulle vara bra om man fick gjort.

ikväll ska jag träna=D ska ta detylugnt för frisk är jag inte än, så jag får se hur mkt jag orkar ikväll men just nu är min lust så stor så att ja orkar mer än vad som vore bäst.

Idag har jag fått kläderna från ellos, nöjd med det mesta, trosorna var iaf sköna, så ikväll får vi se om dom funkar. Skorna var lite konstiga i storlekarna, men så är det ju nästan alltid när man beställer skor, igntligen borde man nog inte göra det, ena paret var lite stort och det andra lite var lite så trånga. klänningen går iaf att använda, det kommer nog inte bli en favorit men. Och paket från hm hinner komma i veckan om jag har tur.

nu ska jag splocka undan i rummet, mamma kom nyss och gnällde,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0