080316

Glömde gratta erika i förra inlägget:/ så Grattis på 18-årsdagen Erika!

Idag har jag spenderat pengar:( har beställt från Halens, Ellos och Hm. Blev sammanlagt för drygt 2000, så nu har jag lite ångest:( men jag fick ganska mkt för pengarna tycker jag. 2 par skor (ett par ballerina & ett par puma streetskor), studentkläning( som jag ska designa om lite) 3st klänningar, 2 par shorts, 1 tröja, träningstrosor ( typ boxer, så man slipper ha trosorna i röven hela tiden) 4 bikini överdelar och 2 underdelar, födelsdagspresent till Jennifer och hm, ja tror det var allt. Så ganska mkt fick ja ju för pengarna. Men det är lite tråkit att det nästan bara är sommar kläder.

Sen har jag färgat håret, så nu är jag riktigt blond igen. Hade inte tänkt att det skulle bli riktigt så här ljust, men det är smällar man får tag. Blev ju bättre än förra gången, nog för jag böjade trivas jävligt bra i den blonda när jag väl vande mig.

Kom på nu att vi skulle ju ha gjort färdigt religonsarbetet till imorrn, och jag har ju inte börjat med det! Typiskt mig! Nu börjar jag bli riktigt förbannad på min självdisiplin, jag gör ju aldrig läxorna som jag ska nu mer. jaja hoppas att det är fler i klassen som inte har gjort det, då kan ju vi "redovisa" det nästa vecka.

Nu ska jag lägga mig och se Wallander

Håll ögonen öppna vart du än går
du vet aldrig var dina vänner står 
sanning eller lögn, man
ger va man får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0