080316

Nu är det söndag:( och det betyder skola imorgon=( usch känner inte alls för att gå i skola! Inte för jag känner för att sluta den heller, det känns skrämande att behöva bli vuxen på riktigt men tillika skulle det vara skönt att kunna jobba heltid och känna mycket pengar=) Nu är det bara drygt 2 och halv månad kvar av skolan och så tar vi studenten.

Helgen har varit lugn för min del. Fredag var jag så jävla slut att jag bara låg hemma och såg på tv, somna vid 23, vakna vid 8 på lördag och var helt utvilad, riktigt skönt=) så jag låg och drog mig till 9 sen strossa jag bara på här hemma. På kvällen gick jag ner till gårn och hälsade på sandra och erika. Sen blev det hem och se på tv. Och nu sitter jag här=p 

Funderar på att städa mitt rum idag, hela golvet är fullt med skit:( Och så kanske man skulle ta och göra nå åt färgen i mitt håret, jag måste ta mig tid nu och gå och klippa mig, miitt hår ser förskräckligt ut men jag tycker inte om frisörer, går nästan hellre till tadläkarn än klipper mig. coh om man gjorde lite läxor skulle inte heller skada.

Nu vill jag bli frisk! Är så jävla less på att vara sjuk, jag vill träna fotboll nu!! Har missat fem träningar nu och kommer missa den imorrn oxå=( men på onsdag ska jag träna fast jag inte är frisk, vara med och ta det lugnt iaf, leka med en boll lite iaf, kanske man hoppar över konditionsträningen. Sundios cup har vi den 28-30 mars, Och jag är nervös för att spela på en 11-mannaplan, har inte gjort det på flera år och lät att hitta positionen på plan när man inte ens har tränat på en heller, jaja men vem vet om man alls får spela. Vi kom i en bra grupp iaf, ssk, lira lule dff så det är ju inte en oövervinlig grupp=) hade varit värre om man fick spela mot typ notas eller gif. 

Sitter nu och försöker komma på nå bra musik och filmer att ladda ner, men det står helt stilla i min hjärna! Nån som har nå bra förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0