080312

God dag!

hade kort dag i dag. Diet & dietmatlagning, Tråkigt var det men och våran lärare är ju helt normal! slutade vid 11 tiden och då hade ja utveklingssamtal, fanns inte så mkt att prata om, jag vet ju bättre än ulf hur jag ligger till åde. Men jag fick mig en csn-varning, så jag måste väl ta och börja ta och skärpa till mig lite.
Tog 12 bussen hem och bakade en morotskaka.
nu funderar jag på om jag skulle gå och vila en stund, är så trött så att jag håller på att somna där jag sitter. Sen ikväll blir det att fara på träningen men träna ska jag inte göra, fast jag VILL! jag kommer ju tappa formen helt om jag inte börjar träna igen snart, inte för jag hade så mkt till form att tappa men iaf.

Och imorrn har vi praktiskt prov, blir nog väldigt enkelt, vi ska bara göra en gluten/laktosfri rätt. Så det borde inte bli några problem alls:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0