080311

Nu hade jag tänkt försöka skriva ett hyfsat seriöst inlägg,

Nu har jag blivit frisk=) eller nog frisk för att fungera som en människa. för frisk är jag då inte än men mycket bättre. Det går ju som sagt var magsjuka på forsbacka, både bland boende och personal. så hela förra veckan när jag låg sjuk så ringde dom och ville ha ut mig, synd att man var sjuk annars så hade man kännat bra med pengar.
Men igår kväll jobba jag och nu ikväll ska ja det med, och möjligtviss imorrn. Får se hur det blir med det.

idag har jag städat garderoben, har fått ta den ute i hallan nu oxå, så nu rymmer jag alla mina kläder och det finns lite plats över=) men den fyller jag nog ganska snabbt:P

Imorgon blir det skola, första dagen på 2 & ½ vecka.´och sen på kvällen blir det jobb eller träning, inte för jag vet om det är vidare smart att börja träna igen förren jag är bättre, men jag saknar ju den:(

Nu måste jag gå och se hur det går med maten, jag börjar k'nna mig lite stressad, börjag ju jobba på en timme.

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0