25 Juni

God Morgon!

Inatt har jag sovit på soffan i tv rummet. Jag somnade visst där i går kväll:/ vaknade kl 8 imorse och var helt borta, trodde ja skulle iväg och jobba så ja yra omkring en stund innan det klarna och ja gick och la mig i sängen och sov vidare till 10,30. Efter det har jag städat, tvättat och ringt läkarn.
Ikväll blir det att jobba 15.30-20,30, skönt med dessa korta pass. Hade velat fara o se herrarnas match ikväll, de är ju den sista hemma matchen men då jobbar man ju:( Match imorrn mot kalix o nu är ja så jävla less på att förlora så om vi inte vinner imorrn så vet ja fan inte va ja gör!! Sen har vi match hemmma mot Kos/GeMa på måndag, så jag måste försöka byta bort mitt jobb!
Nu ska ja gå och hänga tvätt och laga mig lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0