29 juli

Fint väder men ja är förbannat less!!

Jobba imorse, och när ja slutar och kollar mobilen och där ett sms av Lisa -  Matchen är inställd!! Trodde ja skulle strypa nån! och inte ens får vi vinna på vo, nä vi ska flytt den oxå! Jag som var grymt laddad och känner mig hyfsad iform för en gångs skull! Ringde sandra när ja gick från jobbet, så jag Sandra, Lina o bella gick och köte en glass och satte oss och stekte lite baki hos moster. Vandrade hem när det blev för varmt för mig, hade inte dom bästa kläderna på mig idag:/ Men det var kallt när ja gick till jobbet. 10 grader!

Och igår bada ja för första gången i år! i vitåfors efter träningen. Blir kanske att ta sig ett dopp efter dagens träning oxå, men den här gången ska ja inte hinna dusch först, det var inget vidare mysigt att dra på sig en svettig sportbh efter man var ny duschad.

Nä nu ska ja gå och lägga mig i solen en timme och jobba lite på brännan;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0