20 Juli

Godmorgon!

nu var det ett bra tag sen ja har uppsaterat denna blogg, men det har ändå inte hänt så mkt i mitt liv förutom jobb,jobb och mera jobb. Och uppehåll med fotbollen har det varit. Men i fredags börjde den om=) med match tillsamans med herrarna, grymt pinsamt men ändå lite små roligt var det. Men min blåtå tog stryck och är på väg att lossna nu och vaden min är det nå mysko med. fick krampkänning(trodde ja iaf) efter 85 min och gick av, då släppte det ganska så direkt men nu har det känns som jag har sendrag hela tiden. Jag har kommit på att min kropp inte kan vara byggd för att idrotta, jag drar ju på mig små skador hela tiden!
Jobba delad tur igår. den lediga tiden det dygn tillbringade ja hemma i soffan eller framför datorn. 
Jobba idag=( 11-20.30 usch känner inte alls för det. Vill mkt hellre ligga ute i solan!

Imorrn börjar träningarna igen=D Grymt roligt! men inte lika roligt om du slutar:S

Nu ska jag gå och göra mig klar för att jobba!


Kommentarer
Postat av: Elin D

vem ska kanske sluta?

2008-07-20 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0