080130

märker att tiden går ännu fortare än ja trodde, hade borta en hela vecka på förra inlägget. men nu har halva  vecka 5.
i måndags var jag som sagt var till sjukgymnasten, och det visade sig att det inte var någon inflamtion utan att det är fel på brosket i knäet. brosket är för mjukt så när jag böjer bennet trycker knäskålen på för mkt så att brosket blir irriterat och jag får ont. Det går inte att göra nå åt brosket men ja måste stärka musklerna kring knät och töja ut lårmuskeln som var alldeles för kort och träna upp balansen måste jag oxå göra, det botar inte felet men det skulle minska smärtan min.
Så jag har varit dit igen idag och fått nå övningar och mamma har fixat mig en balans bräda, så nu blir det att bygga upp knät mitt ordentligt.
Sen på måndags kväll for jag och fira mormor, sen vidare till maja och såg hockeyn, helvete säger jag bara! nu får dom för fan rycka upp sig!

Kort dag i tisdags, hade bara drycker så vi sluta vid 10. Då gick vi på stan en sväng och jag fynda mig en bh för 49:- och så var jag mer köp sugen så jag passa på att köpa större rullar till håret, funderar på om ja skulle orka prov rulla håret ikväll. Sen när vi kom till råne gjorde ja och sarah lite på projekt arbetet.
På kväll hade vi match mot SSK. Och vi vann=D mitt spel funkar ännu inte riktigt som jag vill men ja fick iaf trycka in ett mål så de kändes jävligt skönt.4-2 blev resultatet.

idag onsdag har vi haft lång dag, eller till 15 men det tycker ja är länge när ja är van att sluta vid 11-12. hade kök sist timmarna. förberedelse till imorrn när vi har "anhörigkväll". Jag och anna ska göra en pannacotta i tre lager, smarigt värre. Det är inte en dålig meny våra föräldrar får välja ifrån.

nä nu har jag inte tid med detta, ska ta och göra alla mina knäövningar och försöka ta mig i kragen och göra lite läxor,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0