080124


Jahaja, nu var min helg "förstörd". Chefen ringde tidigare och jag ska jobba:/ Lördag 11,30-20,30 & söndag 7,30-16,15, så det blir ju inte mkt ledig tid i helgen, det skulle va mkt bättre om tiderna bytte dag. Men nu får jag en lön i februari som är nått att ha och inte bara 1000 som det skulle blir om jag inte tog helgen här. 
Fy vilket väder vi har, snön riktigt vräker ner, när jag hämta posten tidigare så nådde snön på gården upp över stövelskaftet, stackars mamma som, är ute och skottar nu. Själv håller jag på att baka en kaka. Kladdkaka med krispigtopping, man får se om ja har lyckas med det den här gången, föra försöket jag gjorde med den kakan blev inte så lyckat men den smaka bra men höll inte riktigt ihop:p
 
Lule-saik ikväll, viktig match. blir säkert att gå ner till maja och se matchen.



10,43
God Morgon!!

Torsdag idag och snart helg=)
Matchen i tisdags gick då ganska bra, vi förlorade men spelet var betydligt bättre än förra matchen. Och resultatet speglade inte riktigt matchbilden. vi var ´sämre än dom men inte riktigt så mkt. tror att slut resultatet blev 4-9. Och jag personligen kan ta på mig att dom gjorde ett av målen, jag tappade markeringen totallt, och så kan ja säga att jag missade ungefär 3 chanser som man SKA göra mål på. men men det ser bättre ut för hela laget nu. Och min knän kändes bra hela tisdagskvällen=)
I går var det då skola på förmiddagen, sen drog jag stan en snabbsväng och köpte mig en tröja och en munkjacka som ja ska lämna tillbaka. Åkte med 12 bussen hem, åt lite mat och gick och sov 1 timme sen for jag och jobbade. Ska hoppa i duschen nu tror jag och sen göra lite läxor:( undra om sarah har någon bil, så att hon kan komma til råne så vi kan göra lite på vårat projektarbete. Får väl ta och ringa henne sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0