080118

Hejsan. Nu är det helg=)

Ja ni, vi hade då match i onsdags, mot notviken, som spelar i div 2 och vi ska spela i div 5, så det var en ganska så stor klasskillnad på oss. vilket resultatet och blev. Men vi såg hela allt som träning, vi värmde upp med jogging i 20min + 6 varv till sen spela match. Så five a side har vi inga planer på att försöka vinna, vi har ju trots allt bara spelat ihop i en dryg månad och vi är många spelare som inte har tränat nått på ett par år, däribland jag då. Så resultaet var mer än väntat:P men mina knän kändes bra under matchen och de, men när ja klev ut bilen i råne så var värken nästan outhärlig, går in drar av mig byxan och ser att knäet var minst sagt svullet, mina annars så knöliga knän, var helt släta, inte ens knäskålen såg man. Så jag hoppa i duchen och la ett isförband efter åt och då gick svullnaden och värken över. Men i går i köket så kom den tillbaka, inte fullt lika mycket men nog för att jag var tvumgen att kasta in handduken och fara hem. så jag åkte med 19,30 bussen, det hade inte funkat för mig att stå till 21. Och i dag känns väl knäet hyffsat, det värker men bara lite mer än vanligt, men det blir att ring vårdcentralen på måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0