080115

Ledig idag:) Så jag och sarah ska försöka komma igång med projektarbetet. Det börjar bli ganska så stressigt med det:( Men jag ska nog gå och sätta mig med dryckes provet nu innan sarah kommer, skulle va bra om ja hann träna till ansvarsfull alkoholhanterings provet också, för imorrn hinner ja ju inte det.

Igår hade vi bara en lektion igen, religons läraren var sjuk så vi fick börja svenskan tidigare. Sen gick jag och köpte nya fotbolls sockar. Och ibland har ja då tur, på team sportia tog jag bara första sockan jag såg och gick och betala, sen när ja kom hem så kom jag på att fotbollssockar har ju olika storlekar, tänkte nu har ja säkert köpt storlek 45 eller nå, men som tur var hade ja tagit ett par som var 35-39, precis min storlek, "Har man tur, behöver man inget förstång"
Var och uppvakt moster senare på kvällen och som tur var hade nisse kvar mina gamla benskydd, så nu har jag en komplett utrustning till imorrn, men jag måste verkligen säga att min skor och benskydd har sett sina bästa dagar, dom har väl varit med i antal säsonger, så till våren blir det att köpa nytt:)

nä nu ska jag hoppa i duschen sen börja med alla läxor jag har!

Och ja måste säga att jag är ganska stolt över mig själv! Har inte rökt en enda cigarett sen i fredag vid 21 tiden=) 3 och ett halv dyngn sen har jag varit rökfri. Ska försöka hålla det här länge nu. Men gårdags kvällen var riktigt tuff, var helt uppe i varav kunde bara tänka på cigaretter men jag höll mig=) och nu känner jag mig inte ens sugen på att röka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0