080112

God morgon! eller god dag kanske!

hade träning igår, och det går bara bättre och bättre, nog för första 45minuter var helt åt helvete, mamma hade nog gjort det bättre än vad jag gjorde. men resten av träningen gick ju bra. Hela laget spelar bättre nu, men det är inte så konstigt för det är ju första tiden vi spelar med varandra, så nu börjar man veta vars på plan man har varandra och vad dom flesta heter. Ja är ju inte bra på namn, tror jag bara vet vad hälften av alla heter, så det blir lite problem när man ska prata med varandra på plan. På onsdag har vi våran första match, spelar fiva a side i arcus. ja tror inte att vi lär vinna men det blir bra träning för oss. Man kan inte ha för höga förhoppningar när vi spelar mot lag som har spelat ihop i flera år. nån vecka här framöver ska vi möta luleå dam a-lag, och dom spelar väl i ett par serier över va de vi ska spela i kommade säsong. och vi får hålla tummarn på att lisas fot ska hinna läka så att hon kan hålla igen målet åt oss. Annars hände det inte mkt igår, Sarah kom till råne och vi var och snurra. Polisen var i råne igår igen, dom har börjat hänga mkt här nu den sista tiden:/

Idag ska jag laga mig en god middag har ja bestämt. Har tagit ut lövbiff från frysen så vi får se vad som jag hittar på att göra av den, funderar på rulader fyllda med ost eller något annat gott, men kylskåpet var ju som så tomat:( och så skulle jag behöva vandra ner till nisse och kolla upp benskydden, har kommit på att han har ju fått mina gamla så om han vet var han har dom så är det ju löst, för jag har en k'nsla av att hans nya kan vara lite så väl stora på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0