080111

Första skolveckan avklarad:) inte det blev mkt till skola men men.. var ju lediga måndag, tis & ons sluta före 11 bägge dagarna. torsdag tog jag mig ledigt och i dag har ja bara varit på matten. oj det här börjar inte bra, redan första veckan börjar jag skolka.

Satt då med matten i 4 timmar igår, för jag skulle lära mig ett helt kapitel till idag då. Och när ja kom till matten idag då, nä då säger läraren att vi ska ha provet nästa vecka istället! Blev gode les.. så vi ´hade repetiton på det vi ska ha prov på, och jag blev överraskad. ja kan ju fan det mesta, klara tilloch med att räkna ut tal i huvudet som hälften av klassen inte kunde med minräknare och papper. Så nu känns det som ja kommer skriva godkännt på provet:) Har 3 prov nästa vecka, vi har då en mjukstart av läsåret, eller så inte. hela den här terminen lär väl vara väldigt hektisk. Det är ju den sist!
Gick på stan en sväng efter matten, köpt mig två tränings t-shirtar snål som jag är blev det två fula, enfärgade & billiga herr t-shirtar. men ja ids inte lägga ut en massa pengar på kläder ja bara har på mig när ja tränar och jag tycker inte heller om när dom sitter snävt. Och problemet med benskydd finns ännu. vi börjar cupen i arcus ´på onsdag och jag har inga benskydd och ingen affär i stan har några heller. Men om jag har tur så har Nisse nått par jag kan ha. måste ta och gå för bi där någon dag i helgen.

Nu ska jag gå och ta mig nå att äta, min mage skriker efter mat! sen måste jag ta och göra nå  åt mina naglar, för dom ser rent utav sagt förjävliga ut.  sen ikväll har jag träning och sen vet ja då inte va som händer, troligtvis ingenting. Ni kan ju ringa eller smsa om det händer nå. Det skulle ju inte skada om du kunde höra av dig någon gång=)

I'd trade it all
To have you all here with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0