080109

Nu har skolan börjat igen:( hade kort dag i går, sluta vid halv 10, sen gick ja och sarah på stan en liten sväng medans vi vänta på att bussen skulle gå. Sen var det bara att sova någon timme sen upp och jobba. hade bara sovit tre timmar natten innan så jag hade nogf varit väldigt död om ja inte hade fått sova där på dan,
Dagens skoldag blev inte heller så långvarig för min del, efter dryckes kunskapen for jag hem och den sluta vid 11. hade tjorvat ihop det totallt så ja kunde ändå inte varit med på kökslektionen. har tagit på mig att jobba från 15,30 och då hade ja inte hunnit varit klart i köket och så glömde ja ju min kockkläder hemma. så jag sa åt ulf att ja skulle till läkarn och sprang till bussen. 
Så ikväll ska jag då jobba, har igentligen fotbollsträning i arcus ikväll men jag behöver ju pengar nästa månad oxå så ja tyckte det va lika att jobba och spara lite på mina knän som jag har haft värk i hela denna vecka.  nu tycker ja att mamma ska komma med mat till mig! ska flotta hamburgare:)

Om du bara visste hur sur jag är på dig just nu!! trodde grymt mkt mer om dig, men nu har du sjunkit väldigt mkt i mina ögon! Ta inte åt er nu fel personer, det här handlar inte om någon i min närmaste vänskaps krets, så om du läser det här så är det väldigt liten chans att det handlar om just dig,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0