070116

Match dax ikväll=) och jag är laddad till max!

Varit en lång dag på skolan idag:( 8-15, jag är inte van med såna långa dagar. Gjorde dryckesprovet idag och det gick bra. Vi har en gäst kock nu dom här två dagarna, kan nog bli kul med lite omväxling, så imorgon serverar vi en avsmakningsmeny. Jag ska göra lammracks med nå tillbör då, som ja inte kommer ihåg just nu va det var för nått.

Igår började ja och sarah på projektarbetet iaf, sen plugga jag till proven, klippte mamma mm. Sen gick jag ner till maja och såg hockeyn, fy faan vilken härlig seger! nu jävlar ska dom vinna dom två komande matcherna nu när dom har självförtroendet kvar och greja en slutspelsplats. Maja och jag funderar på att gå på lördagens match, men vi får väl se om vi får me oss någon, lite trist att bara gå två st. Efter hockeny skulle vi ta en LITEN promenad, för jag skulle ju hem och sova, gick ner på byn och maja drog ett konto utdrag, sen skulle vi gå hem men då kom maja på att hon vill ha kaffe, och ja bangar sällan på kaffe så vi gick till Lina och där blev vi sittande ett bra tag. så det blev en sen kväll igår så inte har jag fått mig många timmars sömn inatt och det lär inte bli en tidig kväll idag heller, matchen börjar 20,45 eller nå sånt, så det dröjer väl ett bra tag tills man är hemma och har duschat och tagit sig i säng.

Nu har jag inte tid att sitta här, måste gå och plugg till ansvarsfull alkoholhantering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0