080223

Nu har nästan hela lördag gått och inte har jag fått nå vettigt uträttat!
nu ska jag iaf ta laga nå mat och göra mina knäövningar, har slarvat med dom på sista tiden:/ men jag tror faktist att jag har byggt upp musklerna vid knäet ganska så mycket nu, dom är ju mycket bättre nog för gårdagens träning kändes lite mer än vanligt men den var ju på vanligt golv så de var nog därför.
sen vet jag då inte va som händer, är lite små sugen på öl =)

och tydligen blir jag ensam ikväll, har ju suttit och väntat på att mamma skulle komma hem och laga nå mat men då ringde hon nyss och sa att dom inte kommer hem fören imorrn. Lite små irriterande men skönt att huset för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0