080222

Nu är det helg=D och sportlov. hela 11 dagar ledigt!!

Ja va har hänt idag då, var på en konstutställning med livskunskapen, lite långtråkit men bilder var gripande. "In hate we trust" hette den, och handla om hbt förtryck av svenska kyrkan.
Sen gick jag på stan och shopppa mig en skinnjacka, för 1700kr! så det blir att skicka tillbaka den jag har beställt.
Jag och sarah tog 12 bussen till råne och gick till mig och gjorde lite på projektarbetet.
Efter middagen gick jag och la mig framför tv och lyckades somna en liten stund.
Träning i råne med p18, och mitt spel funka lite bättre men det beror nog mkt på att dom jag spela med är bättre än dom vanliga, så det blir som lätt när man får riktigt bra passninga osv. Skoj med ordentlig fart på spelet! synd bara att det vi fick tre skadade ikväll. Vi börjar få en lång skadelista:(

och satans trött är jag så det blir nog sängen nu! men imorrn, då kanske det händer nått roligt;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0