080220

god kväll!
Nu har jag gjort klart starkvins arbetet=D det måste nog varit det segaste jävla arbetet jag har gjort, normalt sett skulle det väl ha tagit en kväll för mig att göra de, men den här gång tog det väl ett par veckor. men nu ska jag bara kolla igenom det imorrn och sen ska det lämnas in:)

Har beställt från ellos idag, blev ganska billigt, 1 skinnjacka, ett par strumpbyxor, en skjorta och två t-shirtar för ca 500-600 kr:) de ni:p men kommer nog säkert köpa mig en skinnjacka på stan den närmaste framtiden, det var inte leverans på den jag beställde fören 25 april och den sitter säkert inte nå bra heller.

nu ska jag göra nå annat:P

 Every wasted day becomes a wasted chance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0